مطلب آزاد

اخبار و رویداد های کسب و کار ها

مطلب آزاد

اخبار و رویداد های کسب و کار ها

  • ۰
  • ۰

یک از نکاتی که هنگام خریدمولد باید در نظر داشت انتخاب نوع برند آن است. موتور برق کوپ یکی از نمونه های شناخته شده ای است که به علت کیفیت و توان بالا توانسته است رضایت خریداران را در سراسر جهان با نام خود همراه کند. اما خرید یک موتور برق خوب اولین مرحله است و برای راه اندازی آن باید نکات خاصی را رعایت کرد.

بعد از خرید موتور برق برای راه اندازی آن به شکلی صحیح باید نکته های خاصی را رعایت کنید تا دستگاه از حالت گارانتی خارج نشود و مشکلی برای شما ایجاد نشود. در بسیاری از موارد دیده شده است که با انجام یک اشتباه به مولد آسیب هایی وارد می شود و از آنجایی که این آسیب ها به علت عدم آگاهی ایجاد می شود نمایندگی ها مسئولیتی در قبال آن از خود نشان نمی دهند. راه اندازی تمامی موتور برق ها تقریبا به یک شکل انجام می شود. با من همراه باشید تا مراحل راه اندازی موتور برق را به صورت مرحله به مرحله شرح دهم.

راهنمای خرید موتور برق

مراحل راه اندازی موتور برق از استارت تا خاموش کردن

همانطور که قبلا هم گفته شد راه اندازی موتور برق مستلزم رعایت نکایت است که دستگاه به بهترین شکل ممکن عملکرد خود برای تولید برق شروع کند. این مراحل به ترتیب زیر باید انجام شود تا ایراد خاصی ایجاد نشود.

آماده سازی موتور برق و جایگاه آن

این مرحله نقش مهمی در پیشگیری از ایجاد آسیب به موتور برق شما خواهد داشت. در درجه ی اول محفظه ی روغن را چک کنی و مطمئن شوید به اندازه ی کافی روغن در این محفظه وجود دارد. نشانگر نمایش دهنده ی سطح روغن یا چراغ های هشدار دهنده می توانند در این زمینه کمک کننده باشند. در ادامه مطمئن شوید که سوخت به میزان کافی در موتور برق وجود دارد چرا که روشن کردن مولد بدون سوخت غیر ممکن است. در بهترین حالت سه چهارم مخزن باید از سوخت پر شده باشد و نباید مخزن را خیلی پر کنید. از سوخت هایی که خالص هستند استفاده کنید سوخت هایی که با مکمل ترکیب شده اند انتخاب مناسبی نیستند.

تنظیمات قبل از استارت

بسته به این که استارت دستگاه شما به چه شکلی باشد این مرحله می تواند متفاوت باشد. در موتور برق های با استارت های هندلی یا دستی باید تسمه را بکشید و کلید ساسات را باز کنید و بعد از این که تسمه را رها کردید ساسات را از حالت باز به حالت نیمه باز در آورید. در انواعی که استارت الکتریکی دارند کلید استارت را باز کنید یا دکمه ی استارت را فشار دهید و شیر سوخت را باز کنید تا دستگاه شروع به کار کند. انواعی ازمولد ها استارت خودکار دارند که به صورت خودکار موتور برق را روشن می کند و در صورت وصل شدن جریان آن را به صورت خودکار خاموش می کند. این مولدها به اپراتور نیازی ندارند.

روش صحیح خاموش کردن موتور برق

پس از پایان کار با موتور برق به منظور خاموش کردن آن باید طبق اصول خاصی این کار را انجام دهید. در درجه ی اول باید موتور برق را از زیر بار خارج کنید و بعد از این که خنک شد با کمک کلید OFF دستگاه را خاموش کنید و در نهایت شیر سوخت را ببندید.

مراحل راه اندازی موتور برق

شرایط نگه داری از موتور برق

نوع مصرف و شرایط نگه درای از مولد نقش مهمی در افزایش طول عمر آن دارد. قبل از هر چیز باید به اندازه ی کافی در این زمینه اطلاعات به دست آورید و بدون آگاهی هیچ کاری انجام ندهید. روش استفاده، نصب و راه اندازی و سرویس و نگه داری دستگاه را مطالعه کنید یا از فردی که در این زمینه آگاهی دارد بپرسید. در صورتی که موتور برق را به صورت دوره ای سرویس کنید می توانید عمر و کارایی آن را افزایش دهید. بنابراین به هیچ عنوان دستور العمل ها را فراموش نکنید.

با توجه به اهمیت موتور برق و بالا بودن هزینه ی خرید آن بهتر است تمامی مراحل سرویس و نگه درای از آن را به خوبی بدانید. خرید موتور برق از نمایندگی های مجاز این فرصت را فراهم می کند که بتوانید تمام اطلاعات لازم برای نگه داری از مولد را به شکلی مؤثر یاد بگیرید. انتخاب موتور برق مناسب نیز از جمله عواملی است که در هزینه های تعمیر، سرویس و نگه درای نقش به سزایی دارد. موتور برق کوپ یکی از نمونه هایی است که می توانید با خیال راحت آن را خریداری کنید و بدون نگرانی از آن استفاده کنید.

  • ۰۰/۰۷/۰۴
  • ario asadi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی