مطلب آزاد

اخبار و رویداد های کسب و کار ها

مطلب آزاد

اخبار و رویداد های کسب و کار ها

  • ۰
  • ۰

یکی از راه های تشخیص موتور برق باکیفیت این است که نظر خریداران آن را پرس جو کنید. موتور برق لانسین یکی از برندهای شناخته شده ای است که به علت کاهش مصرف سوخت می تواند نیروی برق را به شکل بهینه ای تولید کند. این برند شایسته توانسته است رضایت مشتریان زیادی را با نام خود همراه کند.

علت اصلی توان بالای این موتوربرق ها همین بالا بودن انرژی تولید شده توسط آن ها است. در موتور برق های بنزینی مصرف سوخت بسیار بالا است و علی رغم این که شرکت های سازنده تلاش های زیادی در جهت تولید موتور برق های بنزینی با مصرف سوخت کمتر می کنند اما این موتور برق ها در مقایسه با موتور برق های دیزلی همچنان میزان سوخت بیشتری مصرف می کنند. از این جهت می توان گفت موتور برق های دیزلی راندمان سوخت بالاتری دارند و با سوزاندن میزان سوخت کمتری انرژی بیشتری تولید می کنند.

راندمان سوخت موتور برق

راهکارهایی برای کاهش مصرف سوخت

نگهداری از موتور برق در شرایط مطلوب و  عاری از گرد و غبار و  و دور از رطوبت چرا که این عوامل باعث کاهش راندمان موتور برق می شوند.

انجام منظم سرویس های دوره ای موتور برق و سرویس و تنظیم سیستم سوخت رسانی کمک می کند مصرف موتور برق در حالت بهینه ای قرار بگیرد.

تعویض موتور برق های با طول عمر بالا، چرا که این موتور برق ها مستهلک شده و میزان سوخت مصرفی بالایی دارند.

تمیز و سالم نگه داشتن سیستم احتراق یا شمع موتور برق و استفاده از سوخت مطلوب و با کیفیت، باعث کاهش مصرف سوخت آن می شود، چرا که سوخت بدون کیفیت و نامناسب  خاصیتی ندارد.

بهینه نبودن فیلتر هوای دستگاه علاوه بر افزایش میزان آلودگی، مصرف سوخت موتور برق را بالا می برد. کیفیت نامناسب فیلتر موتور برق سبب افزایش میزان سوخت آن می شود، چرا که کثیفی یا فرسوده بودن فیلتر هوای دستگاه از ورود هوای تازه به داخل موتور برق ممانعت می کند. در صورتی که میزان هوای ورودی به درون دستگاه کافی نباشد، سبب احتراق ناقص در ان گشته و فشار زیادی به موتور برق وارد می سازد.

کاهش مصرف سوخت در موتور برق

علت بالاتر بودن قیمت موتور برق دیزلی نسبت به انواع بنزینی

سر و صدای موتور برق دیزلی بسیار بیشتر از موتور برق های بنزینی است و به همین علت از موتورهای دیزلی برای مصارف صنعتی استفاده می شود. به علت نوع احتراق و آزارد شدن انرژی بیشتر در موتورهای دیزلی این موتورها صدای بیشتری تولید می کنند.

موتوربرق های دیزلی به علت تولید حرارت زیادتر به سیستم خنک کننده ی رادیاتور و آب نیاز دارند. یکی از دلایل گران تر بودن موتور برق های دیزلی این است که سیستم خنک کننده ی پیچیده تری دارد. موتور های بنزینی از سیستم هوا خنک برای خنک سازی موتور استفاده می کنند.

قابلیت اطمینان ضریبی است که در سیستم توزیع قدرت به کار می رود و به معنی انجام شدن ماموریت یک سیستم است. موتور برق های دیزلی خیلی کمتر از موتور برق های بنزینی به تعمیر نیاز پیدا می کنند و به همین دلیل می توان گفت قابلیت اطمنان در آن ها بسیار بیشتر است. موتور برق بنزینی به علت ساختمان پیچیده و و اجزای بیشتری که دارد به تعمیر بیشتری نیاز پیدا می کند و این قابلیت اطمینان در آن پایین است.

تفاوت قیمت موتور برق

تعیین مقدار مصرف سوخت در موتور برق

تعیین مقدار سوخت مصرفی موتور برق بسیار اهمیت دارد، چرا که باید یک مقدار مشخص از سوخت تا چه حدی انرژی تولید می کند  تا سایر دستگاه ها را روشن نماید. از سوی دیگر با تعیین میزان سوخت مصرفی، از اینکه در طی استفاده چند مرتبه باید مخزن سوخت دستگاه پر شود، آگاهی یافته و در حین استفاده از موتور برق با خاموشی آن و از کار افتادن دستگاه های برقی مواجه نمی شوید.

برای این که میزان مصرف موترو برق را تعیین کنید می توانید از اطلاعاتی که بر روی آن درج شده کمک گرفت. هر چه بار موتور برق بیشتر باشد، دستگاه به سوخت بیشتری نیاز خواهد داشت و به همان نسبتی که از دستگاه بار برداشته شود مصرف سوخت افزایش پیدا می کند.

تعیین مقدار سوخت

نتیجه گیری نهایی

موتور برق مولدی مناسب برای تأمین برق اضطراری و قطعی برق، وسیله ای کارآمد برای محیط های مختلف نظیر بیمارستان، باغ، کارگاه صنعتی، کارخانجات، منازل و ... می باشد. این دستگاه پرکاربرد بسته به نوع آن با مصرف سوخت هایی مثل بنزین، گازوییل یا گاز، انرژی مکانیکی حاصل از احتراق را به انرژی الکتریکی تبدیل می کند.

فروش بالای یک موتور برق می تواند نشان دهنده ی کیفیت و کارایی بالای آن باشد. موتور برق لانسین یکی از بهترین برندهایی است که در بازار جهانی شناخته شده است که از نظر قیمت و کیفیت در سطح استانداردی قرار دارد به همین علت بسیاری از افراد ترجیح می دهند این موتور برق را انتخاب کنند.

 

  • ۰۰/۰۷/۲۶
  • ario asadi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی