مطلب آزاد

اخبار و رویداد های کسب و کار ها

مطلب آزاد

اخبار و رویداد های کسب و کار ها

  • ۰
  • ۰

مسئله ی قطع برق مشکلی غیر قابل پیش بینی است و با دردسرهایی همراه است. تهیه ی یک موتور برق می تواند برای چنین روزهایی پیشنهاد مناسبی باشد. کمپانی هوندا تولید کننده ی ژاپنی مطرح موتور برق های استاندارد و مطرح المکس است که در سطح جهانی شهرت دارد. این محصول با 3800 وات توان مفید پاسخگوی تمام نیازهای یک ساختمان اداری یا مسکونی خواهد بود و از نظر کیفیت قطعات، طول عمر و بینه بودن مصرف انرژی از نمونه های مثال زدنی است. موتور برق المکس یک مولد چهار زمانه است که مصرف سوخت آن 30 در صد کمتر از سایر برندهای موتور برق است.

عملکرد موتور برق

اهمیت استفاده از موتور برق

مهم ترین مزیت موتور برق های المکس این است که سطح صدای آن ها در حد آزار دهنده ای نیست و از جمله بی صداترین موتور برق ها در سطح جهان هستند. مخزن سوخت بزرگ این مولد کمک می کند دستگاه برای مدت زمان طولانی تری روشن بماند و برق تولید کند. کنترل پنل دستگاه در برابر ورود گرد و غبار و آب مقاوم است. با توجه به وزن کم این دستگاه به راحتی قابل حمل بوده و فضای کمی را اشغال می کند.

یکی از مواردی که هنگام خرید موتور برق باید به آن دقت داشت نویز صدای دستگاه است. موتور برق وسیله ای است که انرژی مکانیکی را به انرژی الکتریکی تبدیل می کند. این انرژی مکانیکی در اثر سوختن سوخت های فسیلی ایجاد می شود. موتور برق ها به دو حالت تک فاز و سه فاز هستند و با سوخت های گازوئیل، بنزین یا گاز روشن می شوند.

اهمیت موتور برق

روش های نگه داری و افزایش طول عمر مولد

در صورتی که از موتور برق به شکل صحیحی مراقبت و نگه داری کنید علاوه بر این که مصرف سوخت آن کاهش پیدا می کند، عمر مفید آن افزایش پیدا می کند. در ادامه به نکاتی که منجر به افزایش طول عمر موتور برق می شود اشاره خواهیم کرد.

  • چراغ های هشدار دستگاه می تواند کمک کند سرویس و سوخت رسانی در زمان مشخصی انجام شود و به دستگاه آسیبی وارد نشود.
  • در صورتی که توان راکتیو بالا بود باید از خازن استفاده شود تا عملکرد موتور بهبود پیدا کند.
  • روغن کاری موتور برق باید در زمان های مشخصی انجام شود تا قطعات بتوانند به خوبی کار کنند.
  • در بازه های زمان مشخصی موتور و قطعات آن به خوبی بررسی شود.
  • از موتور برق در بار پیشنهادی استفاده شود.
  • موتور برق باید در جایی قرار داده شود که گرمای حاصل از موتور به راحتی بتواند تهویه شود.
  • کارکرد موتور برق به طور متوسط 8 ساعت است.

نگه داری از موتور برق

اجزای موتور برق

سیستم تنظیم ولتاژ

وظیفه این قسمت تنظیم ولتاژ خروجی است. تنظیم کننده ی AVR دستگاه از ایجاد نوسان های مداوم جلوگیری می کند. کلیه ی محصولات این مجموعه مطابق با بالاترین استانداردهای جهانی یعنی ISO تولید می شود.

شاسی 

مهم ترین عاملی که در کاهش صدای موتور برق نقش دارد شاسی است که به دو دسته ی کانوپی دار و بدون کانوپی تقسیم می شود. کانوپی محفظه ای است که که به آن اتاق سایلنت نیز گفته می شود و نقش مهمی در کاهش صدای موتور برق دارد. موتور برق های کانوپی دار مناشسب ترین انتخاب برای ساختمان های اداری و مسکونی هستند.

موتور

تامین انرژی الکتریکی بر عهده این قسمت است و انرژی مکانیکی را به انرژی الکتریکی تبدیل می کند.

سیستم سوخت 

سیستم سوخت موتور برق بسته به این که از چه نوع سوختی استفاده شود متفاوت است. این سیستم می تواند روی خود دستگاه باشد یا این که به صورت یک قسمت مجزا به دستگاه وصل شود.

سیستم روغن کاری 

موتور و قطعات آن برای این که کارکدر درستی داشته باشند اصطکاک بین قطعات کاهش پیدا کند به روغن کاری نیاز دارد.

سیستم خنک سازی 

از آنجایی که حرارت موتور ممکن است به موتور و قطعات آن صدمه وارد کند از سیستم خنک سازی برای کاهش دمای قطعات استفاده می شود.

اجزای موتور برق

خرید مولد برق از نمایندگی های معتبر فرصتی برای استفاده از خدمات پس از فروش و گارانتی محصول است. مهم ترین اصل در انتخاب موتور برق مناسب این است که قبل از خرید اطلاعات کافی در مورد انواع آن به دست آورید. موتور برق المکس یکی از نمونه هایی است که به علت تولید صدای بسیار کم مورد استقبال زیادی وارد شد.

  • ۰۰/۰۷/۰۶
  • ario asadi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی