مطلب آزاد

اخبار و رویداد های کسب و کار ها

مطلب آزاد

اخبار و رویداد های کسب و کار ها

  • ۰
  • ۰

با توجه به وجود رقابت شدید بین کسب و کارهای مختلف در دنیای امروزی، انجام تبلیغات برای پیشرفت هر کسب و کاری ضروری است اما روش های تبلیغاتی نوین و دیجیتال در جهت برند سازی و رشد یک کسب و کار از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد. بنابراین امروزه به دلیل افزایش چشمگیر سرعت مبادله اطلاعات، استفاده از رسانه های دیجیتال به منظور انتقال پیام و مفاهیم به مخاطب برای جذب، جلب توجه و ارائه محصولات یا خدمات به او، به شدت افزایش یافته است.

مزیت استفاده از لوگو موشن

لوگوموشن

لوگو موشن به نماد گرافیکی یک کسب و کار یا تجارت می گویند که در ساخت آن از فنون مختلف طراحی به منظور متحرک سازی و تغییرات صدا استفاده می شود. در واقع آرم های متحرک نشان یک محتوا می باشند که در طرح ها و سایزهای مختلف تهیه می شوند، وسیله ای برای معرفی برندهای تجاری مختلف و تبلیغات آنها و مسیری برای توسعه و رشد برندینگ می باشد. در این مقاله قصد داریم شما را با مزیت های لوگو موشن در تبلیغات یک کسب و کار آشنا کنیم، پس تا پایان مقاله ما را همراهی کنید.

نرم افزار افترافکت به عنوان یکی از بهترین ها برای ساخت لوگو موشن می باشد. این نرم افزار یک سیستم مبتنی بر Tracking به صورت حرفه ای برای ایجاد جلوه های ویژه متنوع برای تهیه لوگو موشن با بهترین کیفیت در زمان کم است. استفاده از این نرم افزارهای تخصصی برای ساخت لوگو موشن کار نسبتاً سختی است که به آموزش و تجربه نیاز دارد.

لوگو موشن چیست

اهمیت لوگو موشن در تبلیغ یک کسب و کار

ساخت لوگو موشن بهترین راهکار برای جذب مخاطب (از طریق اضافه نمودن آن به ویدئوهای تجاری و استفاده از آنها در سایت رسمی برند تجاری یا وب سایت مربوطه، ارسال لوگو موشن در You tube و شبکه های اجتماعی مثل تلگرام، اینستاگرام و... ) و پیشرفت یک تجارت با صرف کمترین هزینه می باشد، چرا که لوگو موشن در مدت زمان بسیار کمی به تبلیغ یک برند پرداخته و به دلیل ماندگاری زیاد در ذهن مخاطب بازدهی بالایی دارد. از این رو استفاده از لوگو موشن راهی موفق برای برندینگ، ارتقا برند در زمینه کسب و کار مربوطه و متمایز ساختن آن از رقیبان می باشد.

با توجه به اهیمت زیاد طراحی لوگو موشن در روند رشد برند باید پروژه های طراحی لوگو موشن را به دست افرادی بسپارید که تخصص و دانش کافی در این زمینه دارند. سپردن پروژه های طراحی لوگو موشن به دست افرادی که تخصص کافی در این زمینه ندارند نتیجه چندانی نخواهد داشت و فقط زمان و هزینه ی شما را به هدر می دهد.

اهمیت استفاده از لوگو موشن

مزایای لوگو موشن در تبلیغات کسب و کارها

با استفاده از لوگو موشن در ابتدا یا انتهای یک تیزر تبلیغاتی می توان به شکل مؤثرتری لوگوی برند را در ذهن مخاطب ماندگار کرد. لوگو موشن می تواند بین لوگوهای استاتیکی که شباهت زیاید به یک دیگر دارند تمایز ایجاد کند و داستان و طرح برند شما را به مخاطب معرفی کند. در ادامه به فهرستی از این مزیت های اشاره خواهم کرد با من همراه باشید.

  • جذاب کردن تبلیغات و کمک به برند سازی و ماندگار لوگو در ذهن مخاطب
  • جلب اعتماد مخاطبان و مشتریان خاص و اعتبار بخشی به کسب و کار مربوطه
  • بر انگیختن احساسان مخاطبین و هیجان بخشیدن به آنها به دلیل جذابیت های تصویری و صوتی یک لوگو موشن خلاقانه و ایجاد ارتباط با آنها، چرا که یک لوگو موشن حرفه ای منجر به شکل گیری دید مثبت در مخاطب شده و تا مدت طولانی در ذهن او باقی خواهد ماند.
  • اثر بخشی و راندمان بیشتر لوگو موشن نسبت به دیگر روش های تبلیغاتی
  • برخورداری از تبلیغات کار ساز و اثر گذار با صرف هزینه کمتر نسبت به دیگر روش های تبلیغاتی
  • امکان اضافه نمودن لوگو موشن به تبلیغات ویدئویی جهت مشخص نمودن هدف برند مربوطه و انتقال مفاهیم و دلایل لازم به مخاطب برای دنبال کردن برند مربوطه
  • قابلیت استفاده از لوگو موشن در پلاتفرم های مختلف

مزیت استفاده از لوگو موشن

همه کسب و کارها برای توسعه برند خود در تلاش هستند تا تصویر ماندگاری از خود در ذهن مخاطب باقی گذاشته و از رقبای خود متمایز باشند. یکی از این روش های قدرتمند و نو ظهور در بین رسانه های دیجیتال، لوگو موشن می باشد که باعث ماندگاری تصویر یک کسب و کار در ذهن مخاطبین می شود. با توجه به نقش لوگو موشن در روند رشد برند استفاده از این تکنیک برای ایجاد تمایز با رقبا تأثیر عمیقی بر ذهن مخاطب خواهد داشت.

 

  • ۰۰/۰۷/۲۷
  • ario asadi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی