مطلب آزاد

اخبار و رویداد های کسب و کار ها

مطلب آزاد

اخبار و رویداد های کسب و کار ها

۱ مطلب در دی ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

از تیزر ساخته شده می توان در شبکه های اجتماعی و رسانه های تصویری استفاده کرد و این کار باعث می شود بتوانید محصول و برند خود را به طیف وسیعی از مخاطبان معرفی کنید. تیزر و تبلیغات باید به گونه ای ساخته شوند که بیشترین تأثیر را روی مخاطب داشته باشند به همین علت باید زمان و هزینه ی کافی صرف ساخت تیزر کرد. شرکت های زیادی در زمینه ی ساخت تیزر فعالیت می کنند و می توانید با بررسی نمونه کارهای آن ها یک شرکت را برای سپردن پروژه ی ساخت تیزر انتخاب کنید. برای ساخت تیزر تبلیغاتی در اصفهان می توانید به شرکت هایی که در این حوزه فعالیت های درخشانی دارند مراجعه کنید و به نتایج خوبی برسید.

برای این که یک تیزر تبلیغاتی موفق و تأثیر گذار بسازید باید به شکلی عمل کنید که مخاطب به درک درستی از پیام تیزر دست پیدا کند. به همین علت می توان گفت اکثر تیزرهای تبلیغاتی مخاطب محور هستند و برای ساخت آن ها مراحل خاصی طی می شود که در ادامه به آن ها اشاره خواهم کرد.

موفقیت تیزر تبلیغاتی

برای ساخت یک تیزر موفق باید چه کار کرد؟

تبلیغ در رسانه ها به صورت یک تیزر می تواند محصول و خدمات شما را به بهترین شکل ممکن به مخاطبتان معرفی کند. در این شکل از تبلیغات باید به گونه ای عمل کرد که در کوتاه ترین زمان ممکن یک ویدئوی خلاقانه را آماده کرد.

عوامل زیادی در ساخت تیزر کمک کننده هستند. انتخاب قالب های متنوع، استفاده از سناریوی طنز و فکاهی، انتخاب قالب متفاوت و لحن و سبک های خلاقانه و اصلاح تیزر متناسب با سلیقه ی مخاطب از جمله عواملی هستند که می توانند در موفقیت تیزر نقش داشته باشند. خلاقیت مهم ترین عنصر ساخت یک تیزر تبلیغاتی خلاقانه است. همراه شدن ایده های نو با تیزر می تواند آن را به یک محتوای جذاب تبدیل کند که با سلیقه ی دیداری و شنیداری مخاطب سازگار باشد.

مهم ترین اصل برای تولید یک تیزر تبلیغاتی موفق این است که پروژه ی ساخت تیزر را به دست افرادی بسپارید که تجهیزات و تخصص کافی داشته باشند و بتوانند بسته به سطح انتظار شما یک تیزر جذاب و تأثیر گذار را آماده کنند. سپردن پروژه ی ساخت تیزر به دست افرادی که تخصص ندارند زمان و هزینه ی شما را تلف می کند و موفقیت چندانی به همراه نخواهد داشت.

موفقیت در ساخت تیزر

برای ساخت تیزر تبلیغاتی باید چه مراحلی را طی کرد

برای ساخت تیزر تبلیغاتی خوب در درجه ی اول باید به یک شرکت سازنده ی تیزر مراجعه کنید و بعد از این که در مورد هزینه ی ساخت تیزر توافق کردید مراحل ساخت تیزر به ترتیب زیر انجام خواهد شد:

انتخاب بازیگر و سناریو

بازیگران یک تیزر بسته به این که تیزر چه موضوعی داشته باشد انتخاب خواهند شد و با توجه به این سناریوی تیزر به چه صورت نوشته شده باشد تعداد بازیگران تعیین می شود.

آماده کردن موزیک

برای هر تیزر بسته به پرسونا و مخاطبی که دارد باید موسیقی مناسبی انتخاب شود. مسلماً یک تیزر تبلیغاتی کودکانه نمی تواند با تیزری که برای افراد بزرگسال ساخته می شود موسیقی یکسانی داشته باشد.

تصویر برداری

بعد از این که طراحی صحنه و انتخاب لباس ها انجام شد مرحله فیلم برداری آغاز می شود. برای فیلم برداری می توان استودیو اجاره کرد یا از یک لوکیشن مناسب بای فیلم برداری استفاده کرد.

تدوین

دست آخر بعد از این که تصویر برداری تیزر به اتمام رسید می توانید ویدئوی ضبط شده را برای مراحل ادیت و به یک تدوینگر بسپارید. بعد از تعدیلات و اصلاحات لازم، افکت ها و جذابیت های بصری به تیزر اضافه می شود و در نهایت تیزر آماده شده برای انتشار آماده می شود

ساخت تیزر تبلغاتی

نتیجه گیری نهایی

تبلیغات هدفمند و داشتن استراتژی تبلیغاتی عنصر اصلی بازاریابی موفق و رسیدن  به سطح درآمدی مناسب است. معمولاً تیزرهای تبلیغاتی با پیامی همراه هستند و دارای سناریو و جذابیت های بصری ویژه ای هستند که آن ها را متمایز می کند و مخاطب را برای دیدن آن مشتاق می کند. به همین علت باید زمان و هزینه ی کافی برای ساخت تیزر صرف کرد و ساخت تیزر تبلیغاتی در اصفهان و سایر کلان شهرها را به دست افرادی سپرد که دارای مهارت و تحربه ی کافی باشند.

 

  • ario asadi