مطلب آزاد

اخبار و رویداد های کسب و کار ها

مطلب آزاد

اخبار و رویداد های کسب و کار ها

  • ۰
  • ۰

دیزل ژنراتور دستگاهی است که برق تولید می کند و به شکل های مختلفی در دسترس می باشد. با توجه به ضرورت خرید دیزل ژنراتور و بالا بودن قیمت آن باید هنگام خرید دقت بالایی داشت. چرا که خرید دیزل ژنراتور خانگی یا صنعتی مناسب نیاز به محاسبات دقیق و پیشرفته ای دارد که این محاسبات تنها می تواند در تخصص یک کارشناس برق باشد. در ادامه در مورد دیزل ژنراتور به ویژه دیزل ژنراتور دویتس آلمان اطلاعاتی را ارائه می کنیم تا بتوانید بر اساس آن انتخاب و خرید رضایت بخشی را تجربه کنید.

دیزل ژنراتور دویتس

قسمت های مختلف یک دیزل ژنراتور

مهم ترین قسمت یک ژنراتور موتور آن است که مانند قلب تپنده ی ژنراتور چرخه ی حیات آن را فعال نگه می دارد. قدرت دیزل ژنراتور به قدرت موتور آن بستگی دارد و بنابراین باید به آن توجه ویژه ای نمود. برای راه اندازی موتور به یک نیرو محرکه نیاز است. این نیرو محرکه توسط ولتاژ مستقیم منبع تغذیه 12 یا 24 ولتی آن تأمین می شود.

سیستم خنک کننده ی مولد از مهم ترین قسمت های آن است که از داغ شدن بیش از حد دستگاه و خراب شدن آن پیش گیری می کند. سیستم خنک کننده می تواند به صورت مایع و یا جریان هوا باشد. در نوع اول با جریان مایع در اطراف موتور حرارت موتور به این مایع جذب می شود و در مرحله ی بعد این حرارت به مایع دیگر یا هوا انتقال پیدا می کند.

سیستم سوخت رسانی دیزل ژنراتور همراه با اجزای جانبی و تجهیزات فرعی وظیفه رساندن سوخت به موتور را دارد.

ولتاژ برق نهایی تولید شده نوساناتی دارد و به همین دلیل از رگولاتور استفاده می شود تا این ولتاژ خروجی را را تنظیم و از وارد شدن آسیب به تجهیزاتی که به نوسان برق حساس هستند پیش گیری کرد.

سیستم روغن کاری با به حداقل رساندن اصطکاک قطعات موتور مانع از آسیب قطعات می شود و به این شکل طول عمر دیزل ژنراتور افزایش پیدا می کند. تمامی تجهیزات دیزل ژنراتور روی شاسی قرار گرفته است و شاسی نقش مهمی در کاهش صدای مولد دارد. سوختن یوخت های فسیلی باعث تولید گازهای ثانویه ای م یشود که به کمک سیستم خروج دود از مولد خارج می شود.

دیزل ژنراتور دویتس

تفاوت دیزل ژنراتورها با ژنراتورهای گازسوز

ژنراتورهای گازی با استفاه از سوختی پاک و در دسترس برق تولید می کنند. این مولدها آلودگی کمتری تولید می کنند و می توان گفت از نظر زیست محیطی در شرایط استاندارد تری قرار دارند. یکی از معایب این ژنراتور ها این است که در اثر بلایای طبیعی مانند زلزله احتمال انفجار بیشتری دارند و یک تهدید بزرگ به حساب می آیند. از طرفی گاز طبیعی منبعی تجدید ناپذیر است و ممکن است دسترسی چندانی در آینده به آن نباشد. علاوه بر این ژنراتورهای گازی هزینه ی بیشتری دارند و گران قیمت تر هستند.

دیزل ژنراتورها سوخت در دسترس تری دارند و ایمنی بیشتری در مقایسه با انواع گازی دارند.علاوه بر این هزینه ی کمتر به همراه دارند که این امر خود یک امتیاز بزرگ محسوب می شود.

سوخت های مایع اصطکاک بین قطعات را تا حدی کمتر می کنند و به همین علت ژنراتورهایی که با سوخت مایع کار م یکنند طول عمر بیشتری خواهند داشت و به سرویس و تعمیر کمتری نیاز پیدا می کنند. از این جهت می توان گفت هزینه های کمتری را به همراه خواهند داشت.

دیزل ژنراتور دویتس

جمع بندی نهایی

کمپانی دویتس با بیش از 460 نمایندگی در سراسر جهان با هدف رضایت مشتری خدمات خود را در سطوح مختلف ارائه می دهد و تقاضای بازار را تأمین می کند. این کمپانی با 150 سال سابقه یکی از قدیمی ترین تولید کنندگاه دیزل ژنراتور در جهان محسوب می شود که نمایندگی های رسمی زیادی در ایران خدمات و محصولات این برند شاخص را ارائه می دهند. موتورهای دویتس حاصل سال ها تحقیقو توسعه هستند که به مرمر زمان تکامل پیدا کرده اند و به جایگاه فعلی خود رسیده اند.

دیزل ژنراتور دویتس به علت کارایی و کیفیت بالا به شهرت جهانی رسیده اند و توانسته اند رضایت مشتریان زیادی را در سارسر دنیا با خود همراه کنند. دسترسی ساده به قطعات و خدمات نصب و راه اندازی منحصر به فرد نمایندگی های دویتس در ایران مهم ترین دلیل بر انتخاب محصولات این برند است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی