مطلب آزاد

اخبار و رویداد های کسب و کار ها

مطلب آزاد

اخبار و رویداد های کسب و کار ها

  • ۰
  • ۰

از دیزل ژنراتور برای تأمین برق ساختمان ها و صنایع استفاده می شود. این مولدهای برق از جلمه تجهیزاتی بودند که انقلاب بزرگی در صنعت ایجاد کردند. چرا که دیزل ژنراتور علاوه بر این که می تواند در صورت قطع شدن برق انرژی الکتریکی را به مدار وارد کند می تواند در راستای مدار برق اصلی به صورت موازی برق را به مدار وارد کند تا دستگاه ها پر مصرف صنعتی بتوانند به کار خود ادامه دهند. دیزل ژنراتور پرکینز یکی از انواع دیزل ژنراتور قدرتمندی است که در مراکز تجاری، اداری، صنعتی و... نیروی برق مدار را پشتیبانی می کند.

هنگام خرید دیزل ژنراتور باید به جزئیات مهمی دقت داشته باشید. قدرت موتور، حداکثر قدرت، تعدا سیلندرها، سیستم خنک کننده، داشتن گارانتی، حجم و ابعاد دستگاه، ظرفیت مخزن سوخت و... دقت داشته باشید. کمک گرفتن از یک کارشناس برق کمک می کند انتخاب بهتری داشته باشید. چرا که مولد را باید بر اساس نیاز و سطح انتظاراتانن خریداری کنید.

دیزل ژنراتور پرکینز

دیزل ژنراتورهای کم صدا و کم مصرف

فن های خنک کننده ی دیزل ژنراتور با چرخش خود باعث ایجاد سرو صدای آزاردهنده ای می شوند. زمانی که میزان بارکشی از دیزل ژنراتور کم است ویسکو با کاهش سرعت کارکرد فن باعث می شود صدای دیزل ژنراتور کم شود.

کم صدا و کم مصرف بودن یکی از معیارهای انتخاب دیزل ژنراتور مناسب است. با اجرای فناوری ویسکو بر روی دیزل ژنراتور نسل جدیدی از دیزل ژنراتورهای کم صدا و کم مصرف روانه ی بازار شدند. البته این فناوری روی تعدادی از موتورها قابل اجرا است. ویسکو دستگاهی است که بین فن و شفت موتور نصب می شود و با تأثیر بر روی سیستم خنک کننده ی موتور باعث م یشود علاوه بر کاهش صدا میزان مصرف سوخت نیز کاهش پیدا کند.

دیزل ژنراتور پرکینز

دیزل ژنراتورها در چه مکان هایی کاربرد دارند

در مراکز درمانی دستگاه هایی وجود دارد که حیات بیماران به آن ها بستگی دارد. قطع برق در چنین شرایطی می تواند فاجعه به بار بیاورد. در صورتی که با وجود دیزل ژنراتور این نگرانی ها بر طرف شده است. چرا که در صورت قطع برق دیزل ژنراتور به صورت خودکار برق مدار را پشتیبانی می کند و اجازه نمی دهد دستگاه های حیاتی خاموش شوند.

حمل و نقل

بسیاری از وسایل حمل و نقل و باربری مانند قطار، کشتی و هوایپما با استفاده از ژنراتور برق مورد نیاز خود را از طریق دیزل ژنراتورها تأمین می کنند. تا اواخر دهه 1930 تعداد کمی از هواپیماها از دیزل ژنراتورها استفاده می کردند. امروزه موتورهای دیزلی به منظور استفاده در هوایپماهای کوچک طراحی شده است. بزرگ ترین دیزل ژنراتور برای تأمین برق کشتی هایی که در آب های آزاد حرکت می کرند مورد استفاده قرار گرفت که توان آن بیش از 90000 کیلو وات بود.

 

دیزل ژنراتورهای صنعتی

این مولدها برای تأمین برق صنایع طراحی شده اند و نیرویی تمیز برای شرکت ها و کارخانه ها ایجاد می کنند که هزینه ی کمتری را به همراه دارد و کاملاً مقرون به صرفه است. این مولد به محض قطع شدن برق شروع به کار می کند و برق را به مدار وارد می کند. وجود مولد های صنعتی برای تأمین برق معادن یک امر ضروری است . بدون وجود این مولدها تولید برق غیر ممکن است.

کاربرد دیزل ژنراتور در خانه ها

از این مولد می توان برای ساختمان های مسکونی و ویلاهایی که در مناطقی دور از شهر قرار دارند استفاده کرد و برق مورد نیاز را تأمین کرد.

دیزل ژنراتور پرکینز

کلام پایانی

بهتر است هر محصولی را از نمایندگی های معتبری که ارائه دهنده ی خدمات پس از فروش هستند خریداری کنید. چرا که علاوه بر اطمینان از کیفیت می توانید در صورت بروز مشکل بدون پرداخت هزینه آن را برطرف کنید. کمپانی پرکینز در سال 1932 تاسیس شد و با بیش از نیم قرن سابقه توانست به یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان دیزل ژنراتور تبدیل شود. دیزل ژنراتور پرکینز مولدی پر قدرت و با دوام است که برای سال های طولانی کیفیت خود را حفظ می کند و نیازی به تعمیر و تعویض پیدا نخواهد کرد.

از این جهت می توان گفت این مولد یک دستگاه کاملا بهینه و مقرون به صرفه است. علاوه بر این مصرف سوخت این دستگاه پایین بوده و آلایندگی چندانی ندارد و با شرایط زیست محیطی به خوبی سازگار است. این دستگاه به علت منطبق بودن با استانداردهای جهانی در دسترس بودن قطعات یدکی همواره جایگاه خوبی در بین مشتریان داشته است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی